Jak online kurzy fungují?

  • Kurzy obsahují lekce (v podobě on-line videí) po cca 1 hodině.
  • V den objednání kurzu obdržíte na zadaný e-mail první lekci.
  • V případě, že jste si objednali kurz, který obsahuje více lekcí, budete následně v periodě 7 dní dostávat další lekce.
  • Všechny lekce jsou přístupné kdykoliv zpětně.

Vybrat si on-line kurz

banner joga

Torzní jógové pozice

Torzní pozice mají velký vliv na páteř. Předcházet by jim mělo vždy cvičení na záda - ať už protažení nebo spinální cviky. Ideální přípravou je cvičení v lehu na zádech, kdy pokrčíme nohy a střídavě je pokládáme na jednu a na druhou stranu.
V pozici se snažíme uvolnit a klidně dýchat. S každým výdechem můžeme torzi o trošku zvětšit. Častou chybou je, že se snažíme hned napoprvé provést ásanu dokonale, jsme ve zbytečném napětí a můžeme si natáhnout zádové svaly.
Do ásany bychom měli jít vždy s výdechem, pomalu a kontrolovaně. Nikdy se neotáčíme švihem. Torze začíná od pasu (pánev se snažíme udržet rovně) a pokračuje až ke krční páteři. K torzním ásánám patří také otočení hlavy a pohledem se jakoby snažíme torzi dokončit - díváme se za sebe.