banner joga

Energií nabité potraviny

Ať už trénujete na maratón nebo cvičíte jógu, některé cíle se zkrátka nemění. Sem patří i snaha najít zdravé způsoby, jak zvýšit energii, vytrvalost a podpořit jejich využití. Prozkoumali jsme nejnovější výsledky výzkumu, který měl za úkol identifikovat potraviny, které umí „dobít baterky" a navíc dobře chutnají. Zvyšte svou energii a vytrvalost s pomocí těchto přírodních zdrojů:

 

Řepa

Nové studie ukazují, že dusičnany obsažené v této rubínově červené kořenové zelenině vám pomohou rozšířit cévy a zvýšit přísun kyslíku do pracujících svalů.

Jablka

Nedávné průzkumy naznačují, že quercetin, silný antioxidant, kterýse v jablkách nachází, zlepšuje výkon a vytrvalost.

Sladké brambory

Díky svému vysokému obsahu sacharidů jsou sladké brambory dodavatel přírodní energie poskytovatel i při dlouhotrvajících tréninzích. A navíc, jejich sladká dužina je bohatá na imunitu stimulující vitamin A.

Qinoa

Populární jihoamerická obilovina obsahuje energii nabíjející komplex sacharidů a hořčík – tedy základní minerál považovaný za klíčový prvek v energetickém metabolismu.

Jogurt

Díky optimální rovnováze bílkovin a sacharidů je jogurt hvězdným palivem hlavně pro fázi rekonvalescence, tedy po cvičení. Zvolte nejlépe neochucen jogurt řeckého stylu – má více proteinů a žádné rafinované cukry.

Čočka

Tato skromná luštěnina je plná železa, které má, dle nedávných výzkumů na Cornell University nedávno bylo zjištěno, zcela zásadní význam pro sportovní výkon.

Další informace

"jóga je cestou k sobě,
cestou ke štěstí."

Přehled kurzů