banner joga

Význam domácí praxe

Účinky cvičení jógy jsou znát vždy. A je jedno, jestli cvičíte jen jednou týdně na kurzu, nebo každý den doma. Ale daleko lepší je samozřejmě ta druhá možnost. Jako u všeho platí, čím více cvičíte, tím výraznější a znatelnější jsou výsledky. A hlavně při každodenní praxi se jóga stane Vaší součástí.

 

Pokud jste začátečník, zkuste cvičit alespoň dvakrát až třikrát týdně. Ideálně hodinu, hodinu a půl, ale zpočátku postačí i 20 minut. V žádném případě si nic nevyčítejte, nenuťte se a nedávejte si nerealistické cíle. Časem zjistíte, že cvičení se pro vás začne stávat nepostradatelným a sami přirozeně budete cvičit víc. Kurzy jógy jsou neocenitelné v tom, že se dozvíte, co a jak dělat, potkáváte se s podobnými lidmi a pravidelnost kurzů vám pomůže, abyste nepřestali cvičit. Důležitější je ale domácí praxe. Doma můžete cvičit kdykoliv, kdy máte čas a chuť. Není předepsaný žádný čas (i když je vždy lepší mít nějakou pevně stanovenou dobu). Je to také o dost pohodlnější, protože můžete cvičit ve vámi známém a příjemném prostředí a hlavně ve svém tempu.

Nejlepší je zvyknout si, že cvičíte třeba ráno po probuzení pozdrav slunci. Cvičení je krátké, takže vám nezabere spoustu času, a je dynamické, takže vás krásně probere a nastartuje do nového dne.

Pokud si netroufáte začít sami a nemáte možnost na žádný kurz docházet, můžete vyzkoušet naše online kurzy jógy.

Další informace

"jóga je cestou k sobě,
cestou ke štěstí."

Přehled kurzů