Jak online kurzy fungují?

  • Kurzy obsahují lekce (v podobě on-line videí) po cca 1 hodině.
  • V den objednání kurzu obdržíte na zadaný e-mail první lekci.
  • V případě, že jste si objednali kurz, který obsahuje více lekcí, budete následně v periodě 7 dní dostávat další lekce.
  • Všechny lekce jsou přístupné kdykoliv zpětně.

Vybrat si on-line kurz

banner joga

praxe jógy

Jaroslav DUŠEK všem lidem této planety: Péče o duši

Transformace započne 12.12.2012 ve 12.00 hodin a dokončí se právě 21.12. 2012.

V těchto dnech máme s vděčností děkovat za vše, co k nám v životě přišlo, poděkovat za všechny zkoušky a příležitosti, které nám Vesmír poslal k překonání a poučení.

Číst dál...

5 nejstrašidelnějších předsudků o józe

V loňském roce bylo centrem diskuze mnoho věcí, kterých se lidé na józe nejvíce bojí. Myslím, že je to dobrá věc. Pokud mě jóga naučila něco o strachu, tak to, že realita obvykle není tak hrozná, jako to, jak si ji představuji v mysli. Čím častěji například cvičím stojku, tím méně se jí bojím. Myslím, že totéž platí i pro cvičení jako celek. Čím více se konfrontujeme s věcmi, které by nás mohly vyděsit a odradit od cvičení jógy, tím více budeme poznávat, co jóga doopravdy je: individuální trénink, který může být upraven tak, aby pomáhal lidem ve všech oblastech života.

Číst dál...

Cesta, kterou volím

joga OBRJako občané demokracie jsme neustále poučováni o tom, že hlasování je nejen naší výsadou, ale i naší povinností. Pokud se nezúčastníme volebního procesu, musíme se spokojit s tím, co pro nás zvolí ostatní  vůdce, politiku, daně.

Číst dál...

Meditace, která utiší bolest


meditaceUsaďte se do pozice, ve které se cítíte pohodlně a uvolněně. Pomalu zavřete oči. Uklidněte mysl a po několik minut se soustřeďte výhradně na dech. Sledujte jeho průběh od začátku do konce, vnímejte krátkou přirozenou pauzu mezi výdechem a nádechem.

Číst dál...

5 překvapivých benefitů, které vám přinese cvičení jógy


yogaposesKdyž jsem se rozhodla jít na svou první hodinu jógy, tak jsem věděla, že mi pomůže protáhnout tělo a snížit stres. Dokonce jsem věděla, že má mít moře údajných zdravotních účinků. Samozřejmě, že je těžké uvěřit, že všechny tyto věci mohou být pravdivé, dokud se s nimi nesetkáte sami.

Číst dál...

Jak cvičit jógové předklonové pozice

Pro většinu ásan je důležité, abychom měli rovná záda - vzpřímená páteř, stažené lopatky a uvolněná ramena jsou předpokladem pro to, aby bylo tělo ve správné poloze, mohlo se uvolnit a energie volně proudila.

Číst dál...

Praxe jógy v době menstruace

Menstruace je sice běžná součást života zdravé ženy v reprodukčním věku, nicméně dnešní trend, který hlásá chovat se, že se nic neděje, a svým způsobem potlačovat tento projev ženství, je příčinou řady potíží.

Číst dál...

Večerní praxe jógy

Praxe jógy je obecně činnost vhodnější na ráno. Většina dechových technik i cvičení ásan je energizující a pokud si klasickou lekci jógy zacvičíme pozdě večer, velmi pravděpodobně budeme mít problém usnout.

Číst dál...

Výhody klasické jógy

Že je dnešní doba uspěchaná, ví snad každý, ale málokdo s tím něco dělá. Ostatní i my sami po sobě chceme více věcí a vše za kratší čas.

Číst dál...

Jama a nijama

Jama a nijama jsou etické zásady, pět "příkazů" a "zákazů", které tvoří první dva stupně Rádžajógy. Až za nimi následují ásany, pránájáma a další techniky.

Číst dál...

Další informace

"jóga je cestou k sobě,
cestou ke štěstí."

Přehled kurzů