Jak online kurzy fungují?

  • Kurzy obsahují lekce (v podobě on-line videí) po cca 1 hodině.
  • V den objednání kurzu obdržíte na zadaný e-mail první lekci.
  • V případě, že jste si objednali kurz, který obsahuje více lekcí, budete následně v periodě 7 dní dostávat další lekce.
  • Všechny lekce jsou přístupné kdykoliv zpětně.

Vybrat si on-line kurz

banner joga

Jóga pro každý den

  • Proč je tak těžké nic nedělat?

    Vlastně by to mělo být to nejjednodušší, ale pardoxně je nic-nedělání velmi obtížné. Něco v nás je velmi nervózní, pokud si dopřejeme byť jen kraťoučké lelkování. Naučit se více být a méně dělat se stalo výzvou a někteří lidé věnují spoustu času, energie a peněz, aby se to naučili.

     

     

  • Když ztrácíme sami sebe

    I když pravidelně meditujeme, praktikujeme jógu nebo se jiným způsobem noříme do svého nitra, může se stát, že nás někdy okolnosti tak rozhodí, až ztratíme kontakt sami se sebou, a může být pro nás velmi těžké ho opět obnovit.

     

  • Jóga v sedě + VIDEO

    Jóga v sedě nebo jóga na židli vznikla speciálně pro osoby se sníženou pohyblivostí, zejména pro seniory. Zacvičit si ji může ale každý. Přináší vše, co každá jiná lekce jógy - protažení, zklidnění a uvolnění.

     

     

  • Nádí šódhana

    Nádí šódhana označovaná v češtině jako střídavý dech, se řadí nejen mezi dechové techniky, ale pro své účinky i mezi techniky očistné. Jedná se o dech, kdy střídavě dýcháme pravou a levou nosní dírkou, zařadit můžeme také zádrže dechu po nádechu i po výdechu.

  • Jóga a minimalismus

    Minimalismus jako životní styl se stává stále populárnějším. Je to pravděpodobně reakce na přehlcení, kterému jsme v západním světě vystaveni. I když si mnozí zoufají, většina žije v blahobytu, o jakém se našim předkům ani nezdálo. Ale i toto pohodlí má svá úskalí.

     

  • 6 jógových pozic pro zvládnutí náročných situací

    Jógové pozice nejsou pouze gymnastické cviky. Mají hlubší význam, ale ten přijde pouze tehdy, pokud k nim takto přistupujeme. Každá pozice nějakým způsobem protahuje či posiluje konkrétní části těla, zároveň ale působí i na naši psychiku. K tomu nám pomáhá nejen vědomé procítění dané pozice, ale také afirmace.

     

  • Jak důležité je udržet si pozitivní mysl

    O vlivu naší psychiky na stav fyzického těla už mnoho lidí nepochybuje a bere to jako samozřejmou věc. Je jasné, že pouze pozitivní mysl nás nespasí, těch vlivů na tělo je mnohem více, každopádně ale udělá mnoho. A naopak, pokud se necítíme fyzicky dobře, špatná nálada ani výčitky nás neuzdraví.

     

  • Nastavování hranic a rozvíjení soucitu

    Rozvíjení soucitu je tématem nejen jógy, ale i dalších životních filozofií a duchovních nauk. Nejinak je na tom jóga. Důležitost rozvíjet soucit a pochopení pro ostatní najdeme mj. i v Jógasútrách.

  • Sauča neboli čistota

    Sauča uvozuje druhý stupeň rádžajógy - nijamu. Tak jako první stupeň (jama) je v češtině překládán jako "zákazy", nijama bývá označována jako "příkazy". Jedná se o doporučení, která zlepší náš život. Sauča je tedy čistota a to nejen těla, ale i našich slov, myšlenek či skutků.

  • Vasišthásana

    Pozice se jmenuje podle bájného védského mudrce Vasišthy, který je uctíván nejen hinduisty. V překladu znamená jméno Vasištha "nejlepší" či "nejbohatší".

    Je to ásana, která jako ostatně všechny balanční pozice vyžaduje plnou koncentraci. Není náročná na pružnost, ale při jejím provedení je důležitá koncentrace a zpevnění celého těla.

Další informace

"jóga je cestou k sobě,
cestou ke štěstí."

Přehled kurzů